10/7/07

CONVOCATORIA PLENARI



Tret de Francesc Mercadé

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Govern d'oposició i oposició de govern?
Com era d’esperar, la nova situació a l’Ajuntament, amb el govern en minoria, suposa majors dificultats per a la gestió del dia a dia i pot generar nous conflictes amb la oposició.
El primer d’aquests ha de ser pactat i la falta d’acord, sobre la capacitat decisòria de les comissions de plenari. Fins ara, la majoria del govern a l’Ajuntament garantia l’acord entre el que s’aprovava a les comissions i el propi govern.
Però en el nou escenari actual...
Que passa quan l’oposició, cuan te majoria,pot aprovar una proposició sense arribar a un acord amb el govern que l’ha de tirar endavant?
Aquesta proposició ha de prosperar igualment o cal que el govern estigui d’acord en impulsar-la?
El sentit comú em diu que difícilment es pot obligar a un Govern a tirar endavant polítiques contraries al seu ideari o posicionament.
Si no hi ha un mínim acord, si el Govern no les comparteix en absolut, com cal esperar que les tiri endavant?
Seria legítim que s’impulsessin polítiques contraries a un Govern que, majoritari o no, ha estat elegit lliurement i és fruit del sistema democràtic vigent?
La meva opinió és que no,però....
Si tot i amb això, no s’arribés a un acord entre els diversos grups municipals, hauríem d’esperar una resolució dels tribunals ?.
Ja veurem quin seria el veredicte dels experts però sempre m’ha semblat que fer cas del sentit comú és el més encertat i pràctic.
No sé si hi estareu d’acord...

Anónimo dijo...

Jo hi estic d'acord, pero penso que la falta d'acord amb les negociacions del pactes entre uns i altres ens ha portat a aquesta situacio amb l'actual equip de govern, que seá del tot ingovernable.

Jo ja fa molt de temps que apostava per una sociovergencia, pero tot aixo es questio de persones no de partits.

El PSC perque ha tret majoria vol el poder, CIU perque volen un quant de temps l'alcaldia, no ens possarem d'acord mai.

Senyors del PSC i CIU siguin mes humils, carreguin piles i començin a trevallar per La Torre.

Salut,

Anónimo dijo...

Jo hi estic en desacord, com anònim. Però en tan que anònim hi estic d'acord. Però no deixo de ser jo.

Anónimo dijo...

la situació de la política Torrenca: comparant el moment actual de la política amb un temps mort dels que es demanen al bàsquet els equips que estan perdent del partit quan queden pocs segons per al final.Al bàsquet, el joc s'atura, les estratègies poden canviar en qüestió de segons, hi ha nervis a les banquetes, als jugadors de camp, al cos tècnic i a les grades. Les decisions normalment són irreversibles i si l'erres ja no hi ha marge per rectificar. A la política però, la situació és lleugerament diferent. Sembla com si els jugadors principals no tinguessin ganes de jugar.