22/6/07

LES MAQUINES ENTREN A MUNTANYANS II

Algú recorda el cas de Cal Noi? Doncs, a Muntanyans s’està donant el mateix. Resulta que en el parlament s’ha de debatre una moció presentada per CIU per a la inclusió dels terrenys al PEIN dels Muntanyans. Si ERC i ICV li donen suport la Generalitat haurà de protegir l’espai. Doncs, bé, abans de què això passi han fet entrar les màquines i han començat a fer moviments de terra. Hi ha molt d’interès perquè no es salvin aquests terrenys.

63 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostres. Era d'esperar. Lluis, agrupació, CiU feu alguna cosa !!!!

Anónimo dijo...

ara es hora de que tots els que feien costat a ciu en la seva lluita contra l´edificació de muntanyans li feu costat i no només quan ho poseu com a bandera per tenir mes vots. Lluis, verds, esquerres on sou ara? o teniu por de que si feu soport al CIU els socialistes ja no os vulguin?

Anónimo dijo...

Dejaros de puñetas. Si en eso estan de acurdo estos tres pues que tiren para adelante acciones conjuntas, que ya esta bien de esperar a que Jimenez haga algo. No leísteis la entrevista de ayer al Jimenez en el Punt. Sigue en sus trece y os tiene atrapados. Si ABG, CiU y lagrupacio estan de acuerdo en esto ¿que mal hay en que se unan para este, aunque solo sea, para este fin?

Anónimo dijo...

Esto e lo que l'agrupacio quiere, que se unan en este tema porque es la unica opcion que tienen para entrear en el equipo de gobierno.

Sres. de CIU no caigan en esta trampa y dejen al margen a estos sres.

Saludos

Anónimo dijo...

Si sou incapaços d'unir esforços per parar aquest drama es que no serviu per res. Salvem Muntanyans II i endavant amb la unió per parar-ho..
Si cal que lagrupació es mulli dons Lluis, no tinguis por, el poble t'ho agraïra

Anónimo dijo...

que gobierno ni que ostias. Es Muntanyans. Porque coj..han de entrar en el gobierno?. Si entre los tres pueden hacer algo porque ostias negais esta posibilidad. Hablad, joder, hablad

Anónimo dijo...

No si encara resultarà que muntanyans es el centre de tot l'univers, unámonos todos para salvar muntanyans a costa de lo que haga falta por supuesto.

Quanta demagogia deu meu!! i els enllumenats dels carrers? i els asfaltats, i la recollida de la brossa, i la seguretat dels barris, i el ordre al personal de l'ajuntament, i, i , i , i o es que només existeix muntanyants i lo demés no importa. propagandaa

Anónimo dijo...

No, no confundas. Todo lo que tu dices es cierto y hay que luchar por ello, pero esta pág. habla de Muntanyans y que alli estan las maquinas !!!!. No es demagogia, todo lo que dices lo defiendo como tu y hay que hacer lo que este en nuestras manos, Muntanyans es parte de los problemas y crerrar los ojos no nos conduce a nada.

Anónimo dijo...

Que quereis los de L´Agrupació?
Si no fuera por electoralismo seriais los primeros que estariais construyendo y vendiendo igual que cualquier otro especulador.
A ¡ Ademas las 550 viviendas a promedio de solo dos habitantes,que vendran del cinturón de BCN,son
+/-1000 votos. Para Quien?
Reserva natural?
Para fumar porritos(ABG).
Para bailar sardanes(CIU).
Para calçotades(ERC).
QUE OS DEN.. X COJ....VIVA ESPAÑA¡

Anónimo dijo...

carai, carai. Ara els fatxes tampoc volen a l'agrupació. Curios, molt curios.
En fi, seriosament: penseu fer quelcom aquest de l'agrupacio. Sr. Solé digui alguna coseta, que tornem a estar calladets.

Anónimo dijo...

Es cert que part de la junta d'ERC a Torredembarra, en concret el president i una parell més estan plantejant-se molt seriosament el fet de dimitir?
Sembla que es per els resultats i el tancament en banda d'una part de la cúpula.

Anónimo dijo...

no voleu fets?, demà el señor alcalde estarà a baix a mar per les festes de Sant Joan i segurament dirá unes paraules. No som tant valents i coherents? Doncs a veure si organitzem entre tots una protesta de tothom que no vulgui que això es dugui a terme. Per mi està fet. On quedem i on? M´agradaría que ho organitzes la Plataforma Muntanyans i que hi fossiu tots els que heu defensat en algún moment la causa. Ja em direu si es fa. De moment podeu contar amb mí.

Anónimo dijo...

Ens cal salvar Muntanyans. Ens cal que ERC, CiU i ABG pressionin als seus partits de Barcelona per tal que no es caguin damunt. Prou partidismes amb aquest tema: Unitat JA!

Anónimo dijo...

Pero si els deERC no s'aclaren!!!. CiU, ABG i Agrupació es la solució!!! UNITAT JA!.
Per cert: què en diu la Plataforma de tot aixó?

Anónimo dijo...

que Jimenez, estàs aprofitant que encara estàs sol per a fer el que et dona la gana?Quina pressa per començar a portar les màquines a muntanyans. Ara veure´m veritablement qui estima al poble i qui no. QUI ESTIMA LA TORRE, ESTIMA MUNTAYANS. Os en recordeu, Gerard, Lluis, Danni i M.Dolors?

Anónimo dijo...

Jimenez dijo: Grajeeeeeeeeeeel llama al ultra que nos protejaaaaa. o sea, Oviedo

Anónimo dijo...

Grajel le contesta compungido: Manoooooooolo no puedo que aún estoy negociando. Esto se nos va a la mieeeeeeeerda. Ata al Gerard que no se nos vayaaa.

jordi salvat dijo...

El tema Muntayans II és molt més fàcil del que sembla però a molts els va bé complicar-lo per treure rèdits polítics.

1. Muntanyans II se salva si una administració supramunicipal (Generalitat o Estat) compra els terrenys. Hi ha uns drets adquirits per una empresa a través d'un pla general i un pla parcial aprovats que es tradueixen en molts quartos, inassumibles per un Ajuntament com Torredembarra.

2. Hi ha voluntat de la Generalitat o l'Estat de comprar els terrenys? Fins ara tot indica que no, bàsicament perquè a Torredembarra el PSC, partit majoritari al govern de la Generalitat i federat amb el partit que mana a Madrid, el PSOE, no està per la labor i rema cap a una altra banda. Ni Alternativa, ni ERC ni CiU se n'acaben de sortir. I si no se'n surten a Muntanyans II s'hi edificarà.

I serà una gran animalada des del punt de vista ecològic i per la inundabilitat de la zona. Però les coses són així. Ja va passar amb el Cap Gros i amb el Canyadell. Ara és Muntanyas II. Els torrencs ensopeguem dus, tres i quatre cops amb la mateixa pedra.

Tot i això crec que la batalla no està perdudta, però aquesta partida d'escacs s'ha de jugar molt finamemt. En sabrem?

Anónimo dijo...

Aquest de l'agrupacio, Sr. Sole, molta organitzacio, pero tal com diu aquest anonim darreramente esteu mol calladets. Será perque ningú els vol??? sera perque ja no els creu ningu????, sera perque estan sols????, perque sera....

Pero crec que val mes que ho estiguin, perque prometeran el oro i el moro per tal de esta en la boca de tothom.

Anónimo dijo...

alguien ha hablado ya con la Plataforma y con Suñe, Dani y M. Dolors ?
Como no os deis prisa, el tema muntanyans quedará como habia soñado jimenez: muerto y construído.
Tanto hablar para nada !!!

Anónimo dijo...

Que estan calladitos dicen:
Joder mirar las pag de Susanita y de grangel, estos si estan calladiros. Tenéis más informacion de l'agrupación en el blog de solé que de todos los partidos juntos, que negocian y callan, callan y negocian.
Y Muntanyans que?, desviando el tema eh sociolistos?

Anónimo dijo...

no les querran pero todos hablais de l'agrupació. Creo que se lo deben pasar pipa leyendo vuestros comentarios.
ánimo que no pueden con vosotros!!!

Anónimo dijo...

Es cert que part de la junta d'ERC a Torredembarra, en concret el president i una parell més estan plantejant-se molt seriosament el fet de dimitir?
Sembla que es per els resultats i el tancament en banda d'una part de la cúpula.

Anónimo dijo...

Portarse bien y no hacer tonterias que nosotros con el profe,el ultra y a cambio de algunas urbanizaciones,(ADT)tenemos la legislatura lista. M

Anónimo dijo...

si en lloc de perdre en temps en negocicions absurdes estigueseu units tots els que vau defensar aquest tema la construcció al menys estaría aturada. Molt inteligents. I ara digueu-nos que estimeu al poble.

Anónimo dijo...

aquest darrer comentari té tota la raó.

Anónimo dijo...

La información del blog de jordi sole..., si solo habla y habla y habla de la organización de su partido y nada más.
Y si os seguis creyendo lo de l'agrupacio, con el tema del Muntanyans vais apañaos.
Por curiosidad entrad en la pagina web de la agrupacio que para mi es la oficial y hace mucho tiempo que si que esta parada, a no ser que me digais que el jordi sole representa a toda l'agrupacio.
Si alguien lo sabe que lo diga...

Anónimo dijo...

los que estan apaños son los que creen en ABG ERC i CiU

Viva el PP

Anónimo dijo...

Sº Alcalde,como usted sabe la comversación del apoyo puntual del PP,no fue directamente con el regidor actual,fue chanchullos con afines.
Tenemos que hablar largamente de este posible apoyo si puede ser con usted, pues visto el negociador oficial es partidario de los descamisados segun su blog.
Temas a tratar:
banderas en el ayuntamiento.
idioma oficial en los plenos.
sueldo extra para repartir manporros a los izquierdosos.
Y demas temas de indole personal.
Llameme cuando resuelva el tema Muntanyans,empezar con apoyar este tema me parece complicado

Anónimo dijo...

si da igual de que hable el sole o l'agrupacio. Siempre los criticáis. Sidicen No a Muntanyans, mienten, si no dicen nada, pos mira tu que calladitos, si hablan les llamais fachas, si dicen que quieren descentralizacion municipal les deciis que para que, que dicen que se organizan, pos para que, si...en fin que sois la hostia. Vosotros sois los buenos (sociatas, listos de izquierda, losfachas del PP), ellos los malos. Hipocrfitas es lo que sois

Anónimo dijo...

un pequeño apunte: ¿sabeis que 660 personas, habitantes de La Torre votaron a ADT?.
Algunos más que a ERC, al GiT y al PP, pero eso os da igual.

rafael dijo...

Las máquinas tienen interruptores propio, on y of, y el pueblo otro, of, hay solución, de momento tienen que reunirse con urgencia todos y brazo en alto que digan lo que piensan, acudir todos al pleno del ayuntamiento, para pedirles la inmediata paralización de las máquinas, hasta que nuestro estado se pronuncie.. luego ya veremos, pero tenemos que acudir a miles. besitos

Anónimo dijo...

Esquerra 731 Vots 13,33%

Anónimo dijo...

perdon queria decir ABG

Anónimo dijo...

Fantasmita, fantasmita....


Pero que falso que eres, l'Agrupació (algo así como la mafia de Toni el gordo) no es mas que un pedazo de acòlito dispuesto a todo para que su jefa llegue al poder y acabe de llenar su patrimonio personal que a estas horas ya es la primera fortuna de la Torre.

Y tu que vas de salvapatrias y ecologista, cuando eres muy fachita y te importa una mierda las sargantanes dels Muntanyants, mejor calladito, porque en algo tan serio los lameculos como tu solo sirven para enredar aun mas.

Como dijo Jim Carrey, tienes la lengua tan metida en el culo de la Toda que no se sabe donde empieza tu cara y donde acaba su trasero.

Porque aun es hora que le lanzes una puya a tu jefa, a la que temes (como todo perro teme a su amo), porque no tienes cojones y eres un cobarde, como todos los de l'ADT (bueno el Baylis se marchó por patas).

Asi que deja de mentir y manipular, porque eso es lo típico del fascismo puro que tu representas

Besitos

Anónimo dijo...

el baylis se marcho a trepar a otro lado.
Como podéis tolerar que se pubiquen estas cosas? Es de vergüenza ajena. Este tio es un mal educado y un fascista

Anónimo dijo...

"Concluyendo puedo afirmar que la parte filosofica del acuerdo, como es el funcionamiento del ayuntamiento, estamos todos de acuerdo. Hay temas puntuales que no estamos totalmente de acuerdo, y hay otros en los que estamos totalmente de acuerdo."

Adivini adivinanza. ¿Quien ha escrito esto; Granjel o Grouxo Marx?

Anónimo dijo...

Salvem Muntanyans! ERC, ABG, CiU, poseu-vos d'acord o, com a mínim, parleu!

Anónimo dijo...

No depén només d'ABG, sinó ara ja dels d'ICV (parlament), hipòcrites de debò. Els dels mossos torturadors d'immigrants i manifestants amb noves "eines de treball" i la destrucció de bracons i la MAR. Hipòcrites de debò.

Tampoc ERC se salven de merèixer ser titllats d'oportunistes, i el cas ja flagrant és el de CiU i el de l'Agrupació, TOTS ELLS, ELS QUALS només van col·laborar amb les esmenes que presentava la Plataforma un cop (abans de la manifestació del setembre passat) i només van venir a fer-se la foto a la manifestació. Quina vergonya! Què hipòcrites! Això és lluitar per la defensa del territori?

ELS POLITICS SÓN UNS DROPOS: LA ÚNICA SOLUCIÓ, LA MOBILITZACIÓ POPULAR!

PSOE: FORA POLÍTICS TRAÏDORS! STOP MUNTANYANS 2!

Anónimo dijo...

Hi ha algu que hagi llegit les cinc pagines que dedica la revista EPOCA al tema dels muntanyans, es molt fort, esperò que demanin responsanbilitats.
Tant d'esquerres, quina poca vergonya.

Anónimo dijo...

Recordo el tema del Canadell, quan ERC (Bargallo en compani) anaven juntament amb ABG (Srs. Bonan, Mercadé, Fortuny, etc) per carrer nou amb una branca de PI, del Canadell, en quan va entrar a la Regidoria de Urbanisme, el Sr, Bargalló, la zona del Canadell es va comencar a construir, politica d'esquerres, es clar.

Anónimo dijo...

I encara us en enfieu d'ells?. CiU i l'Agrupació feu alguna cosa !!!

rafael dijo...

Querido anónimo, trabajo desde hace muchos años y me gano la vida muy bien, no necesito hacer lo que tu dices, seguramente sea tu caso con alguien de esos que han metido las máquinas para arrasar lo nuestro. Te descalificas solito y no mereces mi atención, una sola sargantana, tiene mas valor que tu, mencionas la palabra fascista,colocandola sobre mi persona, lo que son las cosas, tu escrito revela el socialismo, tal y como es, representado por ti y tus compañeros.Vaselina

Anónimo dijo...

i la plataforma?
FEU ALGO

Anónimo dijo...

EL que em preocupa es el silenci del Suñé i companyia. Potser ara per l'ABG ja no es important salvar els Muntanyans i si ho es pactar amb els socialistes!

Anónimo dijo...

EL que em preocupa es el silenci del Suñé i companyia. Potser ara per l'ABG ja no es important salvar els Muntanyans i si ho es pactar amb els socialistes!

Anónimo dijo...

suñe està treballant a tota pastilla per aturar muntanyans, i suñé avui es regidor a l'oposició!

Gora Muntanyans Askatu!

Anónimo dijo...

Sé que los del PP les ofrecieron puestos de trabajo y dijeron NO.

ole ole y ole.

Vaquillas a Clará YA!

Anónimo dijo...

Deu tindre la pastilla gastada.

Anónimo dijo...

el que no puc entendre es que ABG i ERC estiguin tant callats quan vaig compartir manifestacions per aquest tema de Muntanyants.I la plataforma? Només ho entenc si com les males llengues diuen espereu que el Psc no s´enfadi i pacte amb vosaltres sobre tot ERC. La gent us votem per unes idees i no perque tingueu una cadira a primera fila. Sigueu valents i no ens dessabeu.

Anónimo dijo...

Habeis leido el blog del sole.La propuesta sobre muntayans no esta nada mal. Haber si alguien le hace caso, anque solo sea por coherencia.

Anónimo dijo...

propostes????

blablablablablabla

la unica proposta coherent que he sentit és la moció de la plataforma. ara s'ha de presionar a barcelona per que es voti a favor.

que voleu que us digui.

PS: a mi em preocupa el silenci de la societat, els partits fan tant soroll que confonen.

Anónimo dijo...

Si que he leido el blog del Sole, pero el no dice que en la mala actuación municipal tambien esta incluida su lider????

Parece mentira que a ahora el partido de la " CRISPACIO " se haya vuelto de golpe y porrazo ecologista y conciliador.

Será que no saben que hacer para quedarse como están, mas solos que la una.

Se puede decir que un grupo es ecologista, cuando la mayoria del gruo tiene tantos y tantos intereses inmobiliarios.

Por favor a quien quieren engañar??, esto lo dice el Sr. Sole o lo dice l'agrupacion de inmobiliarias....

Salut,

Anónimo dijo...

si no podem deixar de banda les idees i anar pels fets, no farem mai rés. A mi tampoc m´agrada l´agrupació pero crec que tindriam que aprofitar la bona voluntat o el que sigui i treballar.

Anónimo dijo...

Cre que tu, a aquets de la CRISPACIO no els coneixes prou, perque sino sabries que de bona voluntat res de res.

Perque treballar ams ells es obei les sevas ordres.

Salut,

Anónimo dijo...

al ultimo anonimo: EMBUSTERO !!!!!

Anónimo dijo...

Al ultimo anonimo: Voy mucho de copas con ellos y se lo que me digo, o sea que de EMBUSTERO nada de nada.

Por lo que leo tu no sabes nada de nada.

Salut i força al .........

Anónimo dijo...

Nombres pruebas...sino no te creo

Anónimo dijo...

Que no me creas tu me da igual, tu tampoco aportas pruebas, embustero.

Salut,

Anónimo dijo...

jajajajaja, como rabia este embustero. Eres tu quien dices que eres un bo...bueno que vas de copas con ellos...pruebalo: EMBUSTERO !!!!

Anónimo dijo...

DIJOUS DIA 5 DE JULIOL A LA SALA DEL CASAL A LES 21:00H: FRONT COMÚ PER
ATURAR MUNTANYANS 2.

Ja vam dir fa unes setmanes que Muntanyans II es pot aturar. Ara hi ha una
moció de CiU que es presenta al Parlament, la qual interessa molt que
s'aprovi. Evidentment, molts som de la opinió que si CiU estigués governant
aquesta moció l'estaría promovent algú altre en contra d'ells, però per
salvar Muntanyans interessa clarificar la situació estratègica: no està clar
que ICV i ERC votin a favor d'aquesta moció, de manera, que és més important
que mai que movilitzem a les persones, siguin de les idees que siguin, per
fer pinya en un front "despolititzat" o, on en tot cas, la única
politització que hi haurà serà un interés comú per salvar Muntanyans II. És
molt important que els polítics Barcelonins vegin que la ens movem per
salvar Muntanyans. Així doncs, la situació estratègica requereix de
movilització urgent per part de tots aquells qui ens hem interessat per
salvar muntanyans dos, pot ser una victòria parcialment definitiva, tot i
que l'assumpte és més complicat. Proposem fer un front comú per prendre
mesures immediates de protesta al carrer: en la reunió hi haurà solament dos
punts, 1r, posada en comú d'informació, espai que no permetrem que es
converteixi en un lloc de retrets, si no de tenir clar quina situació
encarem i 2n, propostes d'actes inmediats de protesta.

TOTES I TOTS A LA REUNIÓ I ALS ACTES QUE ES CONVOCARÀN: PASSA-HO.

Anónimo dijo...

Crec que es molt important aquesta reunió, per tambe es important saber que la promou.
No fos cas de que sigui una reunio trampa.
Salut,

Anónimo dijo...

ho promou l'AJBG

http://ajbg.blogspot.com