3/5/07

GASSULL TANCA LA PARADETA

Una altra de les sorpreses que m’ha deparat la tornada ha estat anar al C. Roig i veure que una botiga ha tancat, Foto RIUS, la botiga de la regidora d’obres i serveis. Podeu estar tranquils perquè el tancament no té res a veure amb les obres del carrer, o sí? El negoci feia temps que no anava massa bé i, algun confident m’apunta que aquest va ser el motiu real del salt en política de la flamenca regidora i que la seva parella es dediqués en cos i ànima al sector immobiliari. Des de les obres del carrer, la cosa no va millorar, ja que molts veïns de la zona van iniciar un boicot a la botiga. Si recordeu es van manifestar al davant. L’excusa oficial és que el local ha estat adquirit per un banc, o això m’afirma un confident.

30 comentarios:

Anónimo dijo...

I ara a menjar de la política com sigui, eh, Montse!

Anónimo dijo...

ERC no hauria de ser necessàriament un mal partit, però sens dubte li fa molta mala propaganda les proximitats amb determinades immobiliares. és una pena.

Anónimo dijo...

Són la pera..mai me entendran!.
Jo sere regidora com diu els meus amics Jimenez i Ripoll,i de pena res de res.
Acualiaaaaaaaaaaaa¡¡¡

Anónimo dijo...

Todos a vivir de la especulación, la Sra. Gassull, tambien, toma los de ERC, los de las manos limpias y transparencia, Salort,Ripoll y ahora esta.

Anónimo dijo...

desde cuando os sorprende que hallan cerrado. ¿por cuantos negocios ha pasado aqui y en la riera de gaia y los ha hundido? !!!VENGA A VIVIR DE LA ESPECULACION!!!

Anónimo dijo...

La Gagull...

Quan encarà estaba casada amb el seu primer marit, els pares d'aquest van empenyar-se perque pogues possar una botiga de roba a Tarragona, al poc temps es va separar i ha arruinat els seus sogres.
"Vaya pieza"

Anónimo dijo...

El pobre Nito Rius no te sort amb les dones, tant bona persona que es.

Anónimo dijo...

Es verdad que el Rius es muy buena persona, pero desde que esta con su hermanito dentro de la especulación, se ha convertido en un mafia, y la Gasull el capo.

Anónimo dijo...

Hablais de ERC, no?, es que como soy de fuera ya sabia que aquí "los malos" son la ADT, y a estos hay que sumar la ERC, además del PP?

Anónimo dijo...

Anda que como ponen en boca la tienda del Sr . Rius!! me parece que no se merece esto despues de los años que lleva currando y se lo curro el, meteros con ella poro dejar el negocio, meteros con ERC y con Montse..........en este pueblo hay michos que viven cegados por la mujer, que se le va hacer?? Pobre!!

Anónimo dijo...

Desde Tarragona. ¿Hablan de Rius fotógrafo?

Anónimo dijo...

Si

Anónimo dijo...

Chapao, fermé, tancat, negosios en otrass partess. Queee cabroooons!

Anónimo dijo...

Chapao, fermé, tancat, negosios en otrass partess. Queee cabroooons!

Anónimo dijo...

no teneis ni p idea. por si no lo sabeis el local de la sssenyoooraaa barby no es suyo, es de alquiler. i si cerra la paradeta es porque con la politica y la especulacion se gana moooolta pasta. me ha dicho un ocellet q ponen una oficina bancaria. !!!debe ser para meter toda la pasta!!! No seais mal pensados,la de homigon .

Anónimo dijo...

No, no tenemos ni idea, resulta que tú si. Ya sabemos que va un banco ahí, pero és porque la Gasull cierra, para dedicarse a la política. No es como tú insinuas, que el propietàrio se ha vendido el local a un banco y por eso cierra. Mirate la ley de arrendamientos urbanos, si la Gasull no se va por voluntad própia, el casero lo tenia crudo. Aquí nadie s'entera, enterao!. Lo que no sabe la Gasull es que en la oposición se ganan apenas 600 euros al més.

Anónimo dijo...

gracias sociolisto

Assemblea de Joves del Baix Gaià dijo...

hola

Anónimo dijo...

que hi ha bons i dolents...

mare meva, cada dia baixeu més el llistó del debat.

hi ha gent que ha armat jaleo en l'equip de govern, com la Gasull, hi ha qui ja el va armar i després de passar de tot durant 2 anys ara el tornen a armar com la toda, hi ha qui ha treballat com el ciuró o el lluís, qui no ha guardat formes i ha actuat autoritariament com el ripoll o el jimenez, hi ha qui no ha fet oposició com ciu, més enllà del fet simbòlic, i qui els han acompanyat estratègicament, com el vut o el crespo. està la cosa molt fotuda nois, no ho empitjoireu, als bons se'ls aplaudeix i als dolents se'ls diu les coses pel seu nom. Per cert! la susana, per molt especial que sigui, com el granjel, ho han fet bé. salut.

Anónimo dijo...

PS: feu una ullada a la feina que han fet aquests 4 anys, persona per persona. val la pena al pensar el vot, i val la pena no ser dogmàtic i pensar-lo.

Anónimo dijo...

Tot aquest regitzell de declaracions i contradeclaracions fetes en petit comite del asunte ``paradeta´´ posa de manifest la manca de credibilitat i de seriositat de la direcció d'ERC,a la Torre, fruit del nerviosisme davant unes eleccions municipals que es preveuen dures i difícils pels republicans. Ja que el seu electorat es troba desmotivat ,enganyati desorientat davant el servilisme de Ciuro i Gassull davant Jimenez,i a ells matiixos.
MILLOR QUE VOTEN A LA ABG.
...... VOT UTIL .......

Anónimo dijo...

Quina pena que foten tots, si és que se’n pot tenir alguna per una gent com ara els polítics torrencs. Doncs sí, penso que molta gent que tradicionalment havien votat Esquerra, amb el panorama que es presenta aquesta formació (concretament la que va segona a la llista), no ho faran, i més d’un socialista incondicional tampoc donarà el vot al seu partit. Ara és l’hora que els ciutadans fem saber a la classe política, que aquesta mena de pactes xanxullats que han muntat durant tota aquesta legislatura, té un preu; que això no és governar, encara que ens ho hagin volgut vendre així. Estic d’acord amb l’anònim anterior de què possiblement si un se sent d’esquerres i vol decantar-se per algun partit, el millor que pot fer és votar els de l’ABG (i us ho diu un que no els ha votat mai i que té els seus dubtes de les seves capacitats per governar en tots els àmbits de govern..., però davant els últims governs que hem tingut fins ara, quina alternativa ens queda sinó, a part de l’abstenció?).

Us heu fixat en els cartells de propaganda electoral? Al Jiménez, li pintéssiu un “flequillo” i semblaria talment l’Adolf Hitler; i tampoc us dic res del convergent, que amb aquella mirada mig amagant un somriure picaresc, tot fregant-se les mans, sembla que li creixi la salivera davant d’alguna víctima a cruspir-se. I els de la Toda sembla que tinguin por de què algú no els foti pel cap alguna torreta des d’un balcó. En fi, dels altres no us en comento res perquè encara no els he vist.

Anónimo dijo...

Serà que la foto del Massagué li va fer el Pere Font????

Anónimo dijo...

Com a quedat la foto,segur que va ser la Montse Gassull,avans de tancar la botiga.
Com ara viura de la comissio de aqualia,li don poc,com queden les fotos.

Anónimo dijo...

UTILITZA´ANS.
Pues que os penseu que fan i an fet els sosiatas.
RUCS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anónimo dijo...

No solo los socialistas han utilizado ERC,o es que la actual regidora de este partido,no lo ha hecho para intereses urbanisticos con su socio Ripoll del PSC.Entre otras cosas?.
Lo malo que sabiendolo sus respectivos partidos sigan de 2 en sendas listas.
Es una verguenza.
Y quien financiara las campañas politicas si lo del agua les falla?.
Con lo de Cisteró no les llega.

Anónimo dijo...

¡¡¡¡¡GRACIAS AMIGOS TODO HA IDO BIEN!!!¡¡VIVA ALS AMICS DE LA TORRE!!!

Anónimo dijo...

Vamos a ver, ...listos, soy una persona muy cercana a Montse Gassull, y sé de que va el Tema. Montse se metió en Política porque el negocio de fotografias, iba como el culo y al poco tiempo, Joan Rius se fue también con Eloy, su hermano, ...al sector Inmobiliário, ya que seguía yendo el negocio de fotos como el culo, pero es normal, como iba a ir bien ? solo hay que conocer un poco la vida de Montse, para saber que a ella no le puede ir bien, ningún negocio. El pobre Joan se le ha ido la tienda a pique, por culpa de ella.
La tienda era Alquilada, la traspasan a un banco.
Lo mejor que sabe hacer, es acostarse con media Torredembarra!!!!! Lo demás, no vale para nada.
En temas de Política, cuánto creeis que puede durar ?¿?¿¿ 1, 2 , 3 años ?¿ poco más, eee y eso si llega. Está demasiado criticada!
Fijaros, no hay ni un solo comentario bueno, hacia ella!! porqué será ?¿?¿¿?¿?

Anónimo dijo...

MONTSE GASSULL!!!!!!!!! FUERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO TE QUEREMOS!!!!!

sleareath dijo...

Continued dig this visit the site Dolabuy Chloe navigate to this website click to find out more