24/5/07

TORREDEMBARRA CONFIDENCIAL PROTAGONISTA

Llegint les notícies que han aparegut en els diferents mitjans de comunicació sobre el Plenàri de l'aigua he observat que aquest modest blog Torredembarra Confidencial forma part de la notícia de forma involuntària, doncs, el text a què es fa referència i que va escriure Grangel contra Sorea, i pel qual està recussat crec que és el següent:
Publicat com a comentaris a l’entrada CORREN MALES AIGUES
"Anónimo dijo...
Aclaración a varios anonimos, tengo que solucionar algun que otro problema para que me funciones el blog, de hecho el Mercade de la ABG, me va a intentar solucionar el tema, si lo consigo colgare mas comentarios, no sufrais.
Los que me prenten ofender, aclaración, no ofende quien quiere, sino quien puede.
Aclaración, si, estoy buscando un local para la elecciones.
Mas aclaración, no manipulo, a pesar de que en la Torre, hay excelentes maestros para aprender.
Ahora entrare en el tema del agua.
Si alguien estuvo en el pleno en que se debatio la cuestión, el VUT, CIU y Mª Dolors Toda, reconocieron que durante su mandato intentaron sacar este concurso y no pudieron, lastima que no dijeran el porque.
La apertura de plicas se realizo en el despacho del Secretario Municipal, estuvieron presentes regidores del equipo de gobierno, los representantes de las empresas que participaban y a pesar de que legalmente tan solo uno de la oposición podia estar, se invito a toda la oposición.
Se presentaron, por CIU El Sr. Pujol, por el VUT el Sr. Octavi, nadie más, bueno si, aparecio el Sr. Jordi Sole de la Agrupacio, cuando era un acto para regidores, el sabra.
Entrando en las ofertas en sí, la economica quitando una de las empresas que quedo muy descolgada, el resto (3 empresas) son muy similares, tanto en el precio por metro cubico, como en las mejoras fuera de inversión que deben de realizar.
Como sea que el acta es publica, no rompo ningún secreto informando que la valoración del resto de condiciones se realizará por parte de dos equipos, uno formado por técnicos municipales, y el otro por una Fundación de la Universidad,
para poder comparar resultados y tomar la decisión más acertada.
Eso es todo lo que paso, y es una lastima que un tema tan importante no haya existido más quorum, luego vendran las criticas.
Enrique Grangel Llop
8 de marzo de 2007 14:22
Anónimo dijo...
Se dice, se rumorea y se comenta, que Sorea ha presionado politicamente al panadero, de ahi la diferencia de opinión entre los regidores que no siguen (Lecha y Pujol), con el panadero y el que quiere seguir (Mercade).
8 de marzo de 2007 14:25
Anónimo dijo...
Grangel la proxima vez que quieras poner un comentario anonimo de rumorologia esperate un rato. Porquè sino se nota mucho
8 de marzo de 2007 17:03
Anónimo dijo...
El comentario es anonimo ya que todavía no me aclaro con el funcionamiento de los blogs, no por otra cosa, es mio y del comentario todo el que estuvo en el pleno se dio cuenta.
En cuanto a lo de los cien millones es simplemente patetico. A repartir entre todos los regidores que votaron a favor de cambiar?
Es preferible una compañia como Sorea que no ha invertido en el pueblo ni un €, que es incapaz de presentar un plano de la red actual, o apostar mediante concurso por una compañia que invierta en obra publica que nos beneficiara a todos.
Concurso transparente y abierto a todas las compañias.

Enrique Grangel"

29 comentarios:

Anónimo dijo...

tant entrar als blogs i ara els sociolistos i els ERC callen com putes....

Anónimo dijo...

Quan n’estàs fins als ous de tot? Quan tot se’n va a la merda. Quan no pots solucionar-ho, que has de fer?

Toca passar-les putes i es una gran putada.

I la solució espero que sigui desaparèixer durant un temps, però és impossible! És una merda...

I quan intentes solucionar el problema, no es pot solucionar, hauràs d’esperar...només has de patir i estar com una puta merdaa, com un drap brut dos dies mes, res, poqueta estona eh...

Argggg i no se perquè collons escric això si a ningú li importa,i tutom se enriu.
vermellet avergonyit.

Anónimo dijo...

desapareixa es poc no tenan vergonya ni res de res be si tenen alguna cosa es diu aqualitis i justament a la buixaca ho sota les rejolas DIMITIU I DEIXEU EL POBLE NET i deixeu que siguem un poble net no es pot cotar ni el PSC ni ha ERC ni al PP tot fa molt ferum

Anónimo dijo...

¿ Y CIU ESTA LIMPIO???NO ME HAGAS REIR... EL DIA 27 NOS LO JUGAMOS TODO, LO DEL 3,10. O 20 % SEGUIRA Y SEGUIRA, POE ESTO TODOS QUIEREN SER POLITICOS, ¿O POR QUE SINO????

Anónimo dijo...

Els de CiU son gent nova fins el nº 5 que mai han estat de regidors, en canvi la TODA cap de llista de ADM ha fet moltes irregularitats Urbanistiques un exemple el Bloc de Pisos del CAP, que a l'empar de la bona fe, incapacitat, falta de professionalitat o el que sigui va fer un gol al poble apropianse de la via publica (un troç de carrer) mes o menys el que va fer amb Cal NOI recordeu?

Apa aneu a enganya mones.

Anónimo dijo...

Quants complexes d’alçada que és veuen en el grup socialista i company de Torredembarra, però que no pateixin que aviat podran relaxar-se des de la oposició i prendre una tila tranquil•lament sense tenir que patir i que pensar on la pifiarien si tinguessin que continuar governant.

Anónimo dijo...

Algu ha fet un analisi dels 5 primers de cada llista, qui son de La Torre i els qui no ho son quans anys fa que hi viuen.

Algu el pot fer.... gracies

Anónimo dijo...

els que no son natius no tenen dret?
els que no són nascuts aquí, no son vàlids?
els que no són nascuts aquí no deurien governar el poble?

quin és el teu llibre preferit, el "manual del feixista"? o "el patriota al poder"?

Anónimo dijo...

la invasión de la calle por el edificio de la toda lo resolvió a favor de la sra toda un juez con la LEY EN LA MANO. Leete la sentencia y no malmetas, listo, que lo del agua no tienen ni punto de comparación. Socilistillos corruptos y encima echando mierda a los demás!!!

Échales la culpa alos de CIU que son los que os ayudan a robar!!!

A la carcel todos y a respirar tranquilos!!!

Anónimo dijo...

la invasión de los ultracuerpos

uf!, sólo faltan 60 horas para saber resultados

esperemos que a partir del lunes se terminen las confidencias

sinceramente prefiero saber de que hemos de morir

Anónimo dijo...

A l'ultim anonim, no creus que l'ajuntament tambe te gran part de culpa en aquestos dos casos que dius. Si hagues seguit la obra no hagues pasat aixo.

Anónimo dijo...

AKÍ NO se mueve ni Dios.

PSC 4
CIU 3
ERC 3
ADT 2
GIT 2
PPC 1
ABG 1

EL regidor del VUT se vá a CIU o a ADT. y punto. NO SE MUEVE NADA Y PENSAD EN LA ABSTENCIÓN ALTA.

Anónimo dijo...

A este último anónimo: Aporta algo más que esto ya es la tercera vez que lo envias.

Anónimo dijo...

Tengo que decir que el único partido que ha renovado los tres primeros de la lista es CIU, a ver si te enteras.

Y ahora no salgas con que L'Agrupació se ha renovado, porque por mucho que se renueve si el cabeza de lista es la misma persona,que ya la conocemos mal van porque ya sebamos quien manda en su equipo, te enteras.

Anónimo dijo...

Que POCA memória teneis ERC también ha renovado su cabeza de lista, o ya nodie de acuerda del inefable BARGALLÓ?

Anónimo dijo...

CIU 4
PSC 3
ERC 3
ADT 2
ABG 2
GIT 2
PPC 1

Anónimo dijo...

Déu meu, Senyor. Quina paciència! I quina poca feina!

Anónimo dijo...

calla calla que i hauran sorpreses aquestes eleccions, mes dun s'enportara una sorpresa

Anónimo dijo...

Hi ha una coincidència unànime per part de vilatans, mitjans locals, partits, entitats, ..., en el fet que 15 dies de campanya són excessius, sobretot perquè la frontera entre precampanya i campanya tampoc és tan clara.
De fet, fixem-nos que gran part del material de campanya no inclou el verb VOTA, precisament per "esquivar" el marc legal que prohibeix demanar el vot fora dels 15 dies de campanya.
Tenim com a deures valorar com podem racionalitzar el malbaratament d'esforços i recursos de l'actual format de propaganda electoral.
Amb criteris d'empresa, ja faria anys que s'hauria replantejat el tema, buscant fórmules més sostenibles, des de tots els punts de vista.
Fetes aquestes primeres reflexions, i atès que estem a 48 hores de les eleccions, m'agradaria apel•lar a una de les regles bàsiques del joc democràtic: l'alternança .Les coses, sovint, no són tan complicades.
Som nosaltres que les compliquem.
M'explico. , TORREDEMBARRA va fer confiança a un equip de govern a través d'una majoria formada PSC,ERC,ABG,i GIT.
Un pacte que en clau d'opinió personal no m'agrada gens, però que respecto perquè és legítim.
Després de anys, aquest equip no se n'ha sortit.
Ho dic amb tot el respecte cap a les persones que han integrat l'equip de govern però amb el convenciment que els fets avalen l'afirmació
No se n'ha sortit.
Per tant, és d'agrair la seva dedicació política però deixem que altres ho intentin.
És així de simple.
És l' alternança.
Si a casa et vénen uns pintors (amb tot l'afecte per als pintors) i no t'ho fan bé, difícilment la propera vegada els tornaràs a fer confiança. No te la jugaràs. Perquè no apliquem aquest mateix criteri en la política?

Anónimo dijo...

NO se si se n'han sortit, però el que segur que no es va sortir, si no tot el contrari va ser el de CIU+ADT+PP+VUT+GIT,això si va ser un desastre, càrrecs de confiança, corrupció urbanística, paràlisis municipal, el pavelló al congelador, el carrer nou a la nevera, totxana i més totxana, obra pública zero, totxana i més totxana, la TODA construiex els demés que es fotin, totxana i més totxana, el SALORT tornant als seus millors temps de gànster urbanístic, totxana i més totxana, Blocs de pisos de la TODA envaint espai públic, totxana i més totxana, Estocada final a Muntanyants II, totxana i més totxana, baralles, insults, ganivetades, de penta a quatri, de quatri a uni i moció de censura.

Si guanya CIU+ADT, tindrem mes de totxana i totxana, res d'inversió pública, corrupció urbanística, blocs mal aliniats, càrrecs de confiança (molt ben pagats), també hi haurà punyalades, fins i tot dins el mateix CIU.

AH, i sobre tot, si guanya CIU+ADT, pastelejada inmensa perque SOREA continui peti qui peti, encara que al poble li costi un ronyó, i algú no perdi valor en el seu patrimoni Oi SALORT?

Anónimo dijo...

tan solielitos comesquerlinos sou MOLT FALSOSi EMBUSTEROSiMANIPULADORS sou els que bolieu una empresa (AQUALIA)
per butxaca propia
enbusteros NO MANIPULEU EL JUTGE PER SORT HA CONTROLAT LA VOSTRE MAIPULACIO ECONOMICA I DE INTERESOS PROPIS NOOOO VOTEUUUU
A PSC NIERC !!!!!LLADRES!!!!!

Anónimo dijo...

El qui ha manipulat al Jutje és la TODA, que estava allí per fre presió en contra de l'Ajuntament, la molt podrida

TODA CORRUPTE, quan has cobratd e SOREA?

Anónimo dijo...

VOTEU a la TODA voteu, veureu com us treu l'ànima, lo de Marbella serà una broma!

Ah! i per mi tampoc voteu a PSC, voteu a qui volgueu, pero heu de saber de que va la FARRUCA

Anónimo dijo...

ADT sou una colla de venuts al diner de la TODA, feu pena i llàstima, i sou pitjor que el PP, manipuleu pitjor que l'Acebes

Anónimo dijo...

Aquest poble no es mereix ser governat, ni per uns ni pels altres. Un càstig diví hauria de provocar un empat. Només així arribariem a la conclusió que cal governar-nos plegats. Junts. Ja ho hem fet en el passat, podem tornar-hi en un futur immediat. Però per aquest viattge no cal equipatge. Que tots tingueu sort diumenge. Salut!

Anónimo dijo...

I força al canut!

Anónimo dijo...

Torredembarra necessita un nou estil, Vota CIU!

Anónimo dijo...

Me comentan que la nueva compañía de agua y el ayuntamiento pretenden ubicar la sede de la mepresa que nos gestionaráel servicio de agua en Sant Jordi, concretamente en las oficinas que son propiedad y ocupaban hasta hace poco los Sres. de Vicsan.

Me parece una barbaridad que un servicio que tiene que ser frecuentado por obligación por los vecinos de este pueblo se ubique fuera del centro del pueblo, obligando a los que tienen vehículo propio y a los que no a desplazarse hasta allí para tramitar sus gestiones. la pregunta es, cuando se hace esto, ¿se mira por el interés de los vecinos o se pagan favores a los poderosos como Vicsan? Sant Jordi es una magnifica zona para vivir pero un local comercial allí tien poca salida. ¿Qué suerte que te lo alquilen a precio de oro los de la nueva empresa del agua cn permiso del ayuntamiento! Lo que se ahorren de alquiler lo vamos a paga entre todos en gasolina y en tiempo perdido durante 25 años como mínimo. ¿Lo vamos a permitir?.

Propongo que para rematarlo las oficinas de Base se situen en Marítima Residencial y que los trámites de empadronamiento pasen a ubicarse en Els Munts. Sería magnífico para potenciar el Bus urbano ¿no?

neepsa dijo...

b1i65t7e22 d0c39e4h47 v0g95g2u58 k4o99n5j25 n0j91i1x58 q6d34b6z30