20/4/07

SOBRE EL COMPTADOR

Quan vaig posar el comptador no em pensava jo que em portaria tants problemes. Des del 9 d’abril que el vaig engegar fins avui hi ha hagut més de 9000 visites. Tot i que és un número fictici.
Se’m va dir que per saber realment la gent que entrava havia de ficar que els comentaris de manera que s’obrís una nova finestra, així ho vaig fer, el 13 d’abril. Els resultats però continuen sent extraordinaris amb més de 600 visites diàries i alguns dies arribant gairebé a les 1000. Tothom qui vulgui veure les estadístiques ha de picar dues vegades sobre els números del comptador.
Sou vosaltres els qui visiteu la pàgina, i jo l’únic que puc fer és agrair-vos la confiança, com ha fet sempre.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

No t'equivoquis confident, m'he fixat que cada vegada que obro un tema per llegir els comentaris em continua contant com una visita més, i en cap cas se m'obre el comentari en una finestra nova.

Per exemple, si cada vegada que entro vull mirar els comentaris del tres últims temes, resulta que està contant 3 vegades més del que hauria de contar.

No sé l'altra gent, però jo m'hi he fixat i és així. T'ho dic perquè en siguis conscient i sense voler desmerèixer la teva iniciativa, tendències polítiques a part...

Anónimo dijo...

Confident, si contem que fins les 6000 visites no vas fer el cambi de lo dels comentaris, i cada visita contaba per 10 minim... pero bueno si tu ets feliç aixi, endavant, a les properes eleccions fins i tot et podras presentar, amb tanta gent que et segueix.... jejejeje

Anónimo dijo...

Confidente,si tu te lo crees lo del contador y eres feliz, pues ya esta bien.......burruuu

Anónimo dijo...

confidente, deja de ponerle energia nuclear a tu contador................burru

Anónimo dijo...

¿Como se puede insultar así? Yo creo que mucha gente está perdiéndo los papeles

Anónimo dijo...

Amigo Confidencial:

Con este Blog has hecho un trabajo magnifico, en el sentido que es el más visitado, eso está claro!!!.

Además hay que felicitarte porque has conseguido que cualquiera que se conecte a Internet en Torredembarra y a pesar de no haber mucha costumbre de hacerlo, pasa por tu blog.

Si una persona entra 10 veces al dia y el contador sube, es porque está pendiente de tu blog y no hay vuelta de hoja.

Felicidades de una persona que se ha dedicado profesionalmente toda la vida a la Informatica y sabe de que va.

Un saludo y animo! Tu esfuerzo es valorado por el número de visitas, no por 4 comentarios negativos

;-)

Anónimo dijo...

COMPLETAMENTE DE ACUERDO CON ESTE ULTIMO COMENTARIO.

Anónimo dijo...

Confident hi ha molta enveija!!!

Anónimo dijo...

Felicidades, muy bien por el blog,tienes más segidores que el panfleto del diario de la Torre,que es una mie,,,,.JA,JA,JA,JA.

Anónimo dijo...

SE NIEGA LA ENTRADA AL PUERTO A LOS VECINOS DE TORREDEMBARRA


Desde hace algunos fines de semana, se viene denunciando por parte de vecinos de Torredembarra y propietarios de restaurantes, bares y bares musicales la actitud de la compañía de Seguridad y Control del Puerto de Torredembarra. Son varias las quejas recibidas de parejas y matrimonios que llegan al Puerto en su vehículo y tras hacerles detener el vehículo son enfocados dentro del coche con una linterna por los vigilantes del Puerto, como si de delincuentes se tratase.

No sólo son estas las quejas de varias personas las que hemos recibido sino además de multitud de jóvenes que viven en Torredembarra y que al llegar a la entrada del Puerto se les impide el paso por la Compañía Torsegur argumentando que el Puerto es un recinto privado y que sin documentación no pueden entrar.

Ayer Sábado día 21 de Mayo, los propietarios de varios locales quedaron estupefactos e indignados, cuando empezaron a recibir llamadas de clientes que les informaban que no podían acceder al Puerto porque las barreras estaban bajadas y el paso cortado a todo vehículo y persona que viniese andando. Al negársele la entrada, varias personas pidieron la hoja de reclamaciones a los vigilantes para exponer su queja de la prohibición del derecho a acceder, a lo cual uno de los vigilantes les increpó que no había hoja de reclamaciones y que se fuesen de allí porque estaba el Puerto cerrado. Todos estos hechos sucedían a partir de la 1h30 de la noche.

Desde aquí nos preguntamos, ¿Qué pasa con el Puerto de Torredembarra? ¿Los propietarios de los locales: frankfurts, bares musicales, cafés cantantes y demás bares no pueden ejercer su derecho a explotar su negocio? ¿hemos llegado a un punto dónde ni siquiera los vecinos de Torredembarra pueden disfrutar de nuestro Puerto? ¿Se ha creado un estado policial privado para negar la entrada al Puerto?

¿A quién debemos responsabilizar y denunciar estos hechos? ¿al capitán del Puerto quién supuestamente ha dado estas ordenes? ¿a la compañía de Seguridad Torsegur, que no es empresa de seguridad, sino sólo de Controladores?

Esperemos que en breve esta situación se aclare, pero un hecho es evidente, el perjuicio económico a los diferentes empresarios ya está hecho y será difícil remontar esta situación, ya que la gente que antes venía al Puerto ha dejado de hacerlo por temor a realizar el trayecto hasta el Puerto y encontrarse con la barrera bajada y el recinto cerrado. Desde aquí queremos hacer un llamamiento al Ayuntamiento, como socio accionista y miembro del Consejo de Administración para que recupere lo que es del pueblo y para el pueblo.

Anónimo dijo...

directe.cat: INFORMACIÓ AMB INDEPENDÈNCIA?

Que surti un nou mitjà digital en català i independentista sempre és una molt bona notícia i des de Tripartit-Watch ho celebrem, de tot cor. Estem parlant de directe.cat dirigit pel simpatitzant de les JERC Joan Camp, creador també, del Racó Català.

El que no és tolerable sr. Joan Camp és que s'autoproclami com un mitjà d' "informació amb independència". Perquè no cola. Això ens recorda, el cas del difunt Busot -assassinat pel vostre president Montilla-, que s'autoproclamava independent fins que TWT i SCS vam desmuntar l'engany de l'autoproclamada independència del suposat confidencial, ja que venia directament fet per la secretaria de comunicació d'ERC (Uriel Bertran) i el grup parlamentari republicà al Congrés dels Diputats.

A vostè, sr. Joan Camp, li ha passat el mateix que a Busot, i sembla que és ja, la segona vegada que cau en el mateix parany. Poder ha volgut córrer massa. L'Uriel Bertran necessitava un mitjà digital afí a ERC abans de les muncipals a internet. Això no és censurable. Però no ens vengui que són un mitjà independent, per favor. Repetim, no cola. Què ens en diu d'això sr. Joan Camp:

1. El registrant del domini és el Clan de l'Avellana d'ERC (Avellana Digital SL, que entre d'altres confecciona la web oficial d'ERC).

2. link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="RSS 2.0 JERC" href="http://www.directe.cat/sindica"

Sí, sí, ja hem vist que han rectificat el codi font de la pàgina, però se'ls ha escapat que el seu "independent" mitjà surt directament de la secretaria de comunicació de les JERC dirigida per un altre busotaire reconegut, en Daniel Casanovas. Era obvi que havien de fer alguna cosa després de que els sociates els xapessin Busot sota pena d'expulsar-los del govern. Però en fi. La captura de pantalla no enganya, li recomanem precaució amb el que escriu no torni a posar nerviós al senyor d'Iznàjar i, el senyorito no és dels que avisa 2 cops.


Etiquetes de comentaris: Busot, directe.cat, ERC, JERC, Joan Camp

Anónimo dijo...

El Klan de l'Avellana, els que fan la web de l'Ajuntament, que es una merda

Anónimo dijo...

El recurso facil siempre ha sido el insulto, que importancia tiene que entren o no entren en el blog, mucha gente entra y no hace comentarios, otros solo entran para insultar a los de los partidos con los que no se sienten identificados.
Otros participan con buena intención y al final se cansarán de leer tanta tonteria y se perdera una posibilidad de opinar de forma libre.

Unknown dijo...

Extra resources bags replica gucci anchor replica bags from china weblink www.dolabuy.su