21/2/07

NO M’AGRADA GENS.


(Foto de salvatblog)
He tornat de viatge i us haig de dir que tot el que ha passat en aquest temps no m’agrada’t gens.
La barrabassada a la seu de CIU durant el Carnaval no és un acte que beneficiï a ningú i demostra una gran falta de tolerància política fora de lloc, i que no hauria d’existir en un poble com el nostre. De fet, per sort he vist que la resta de forces polítiques s’han solidaritzat immediatament amb la gent de CIU. Les opinions per més enfrontades que estiguin s’han de defensar des de paràmetres correctes. Ningú té la veritat absoluta i tot es pot discutir.
Lligat amb el fet de discutir, he vist que em rebut les primeres crítiques. És normal i les persones que les feu teniu en part de raó. Les confidències s’articulen des de l’anonimat i és únicament el Confident el que pot transmetre confiança del que ens informa. Segons qui ens diu les coses ens mereix una veracitat o no.
O sigui, jo us puc explicar confidències pròpies o no, però sou vosaltres els únics que heu de decidir si el que us dic us mereix la confiança. Pot ser verídic o no, a mi també em poden enganyar. El que si us puc donar paraula que el que s’escriu en aquest blog és perquè sembla bastant plausible. A més, s’intenta donar joc a tothom i el que no es fa és impedir que tothom expressi el que cregui més oportú.
L’altra fet que he vist que ha succeït i que no m’agrada’t gens, és la creació de nous blogs en contra de blogs ja creats i com aquests han estat atacats amb missatges eròtics. Ni una acció ni l’altre les trobo correctes. Els que participen en blogs, que tampoc no som tants, fem-ho en positiu. Tinc la sort de poder dir que les persones que escriuen en aquest blog, així ho fan, defensant, naturalment, el seu punt de vista.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

"QUATRE JOVES DE L'AJBG SÓN VÍCTIMES DE LA REPRESSIÓ POLICIAL!!!!

Anónimo dijo...

Ja sabem qui ataca les seus dels altres.

Anónimo dijo...

Escolta espavilat. Si dius que saps qui ataca això que dius, vés al jutjat, o calla. No tens collons de dir-ho a cara descoberta. Cagat de merda.

Anónimo dijo...

Ui, ui que es senten descoberts. Qui són els únics que serien capaços de fer una cosa així i a més enfotresen. Pensem..., Pensem...,
els de sempre.
L'esquerra alternativa-pseudocomunista que van enganxant cartells i pintant parets i...
...embrutant locals

Anónimo dijo...

... o l'Agrupació..., o el Jordi Guasch, o qualsevol anònim...

Anónimo dijo...

Eh!, tù "pájaro" Ui, ui, de pseudo res de res, això de pseudo només ho escriuen els anticomunistres de sempre, els fatxes. Ho entens?

Anónimo dijo...

Que representa què he fet ara?
Jordi Guasch

Anónimo dijo...

Pintar la seu de CiU, per la teva enemistat amb la número quatre.

Anónimo dijo...

Vec que estàs de broma!
Jordi Guasch

Anónimo dijo...

Qui representa que signa com jo!, jo encara no he escrit res. Ni tinc res a veure amb les pintades! Ho juro!
Jordi Guasch

Anónimo dijo...

ho juro!
Jordi Guasch

Anónimo dijo...

Per cert a Torredembarra hi ha com a mínim 3 persones que es diuen Jordi Guasch

Anónimo dijo...

Ens presentem a les eleccions?
Jordi Guash

Anónimo dijo...

Ei, tú ets l'impostor, em dic Guasch i no Guach.
Jordi Guasch

jordi salvat dijo...

Trobo impressionant els nervis que hi ha a la política torrenca. Potser ens ho hem de fer mirar. Qui vulgui acusar algú d'un acte tan greu com aquest hauria d'aportar proves. No creieu?

I són el Jordi Salvat Rovira, que de Jordis Salvats en aquest municipi n'hi ha més d'un.

Anónimo dijo...

Bones a totohm. Sóc el Pau Roig de l'AJBG: no m'he d'amagar de res. Només aclarar que no és el primer cop que sento a dir per part d'algú que lo de la pintura vam ser nosaltres. Personalment no hi tinc res a dir que no sigui que tenim la consciència molt tranquila.

Pel que fa allò que hem escrit en els dos manifestos després de cada "xoc" repressiu, ho repetirè davant d'un jutjat si fa falta.

Només espero que la gent es solidaritzi amb la repressió policial intencionada que estem patint i vingui a la manifestació-rua que tindrà lloc el proper divendres des de la plaça del escorxador passant per la COmissaria de la GC i fins al Policia local. Començarà a les 19:00h. Teniu més informació detallada del que va succeïr al nostre blog:
http://www.ajbg.blogspot.com

ARA SOM NOSALTRES: DEMÀ POTS SER TU!!!

Anónimo dijo...

Hola Pau estic amb tu i considero que la repressió policial ja hauria d'haber passat a l'história.
En el comentari que fas sobre la pintura en que es va agradir el local de CiU, a més de tindra la consciència tranquila m'agradaria sentir-te a dir que hi estas encontra d'actes com aquest, ja que consideró que son tan reproblables com la repressió policial, que denuncies en el teu comentari.

Anónimo dijo...

Bones, torno a ser el Pau de l'ajbg. Disculpa el greu descuit, ahir vaig sormir 3 hores i quant hem vaig mirar els blogs no petava fi.

No tingueu cap dubte que condemno els fets. Entenc com se senten els de CiU, doncs si ens féssin el mateix al cau del grup d'escoltes o a l'Auca que són els llocs on faig vida social a la Torre em sentiría igual. Atacs d'aquest tipus són totalment irracionals i no porten a cap lloc. Absolutament.

En tot cas vull expressar la meva indignació per la gent que ens hi està relacionant. De fet ens vam enterar de l'atac per que ens arribaren acusacions de terceres veus. Un pèl trist.

salut!

single razai dijo...

La barrabassada a la seu de CIU durant el Carnaval no és un acte que beneficiï a ningú i demostra una gran falta de tolerància política fora de lloc, i que no hauria d’existir en un poble com el nostre. De fet, per sort he vist que la resta de forces polítiques s’han solidaritzat immediatament amb la gent de CIU. Les opinions per més enfrontades que estiguin s’han de defensar des de paràmetres correctes. Ningú té la veritat absoluta i tot es pot discutir.
stitched pakistani lawn suits online
pakistani salwar kameez stitching designs