2/4/07

MALESTAR A LA POLICIA LOCAL


A la Policia Local de Torredembarra hi comença a haver-hi un gran malestar per tot el que ha passat des de què hi ha el nou equip de govern.
Primer va ser la substitució dels comandaments principals per persones afins als interessos de l’equip de govern, no obstant, el detonant serien les oposicions que hi va haver per sergent i caporal i que segons ens comenta un confident ha creat un gran enuig en bona part de la plantilla de la Policia Local de Torredembarra, referent al funcionament intern de la prefectura, ja que el Cap d’aquest cos actua amb total arbitrarietat i favoritisme a l’hora d’escollir els seus comandaments sense valorar el resultat de promocions internes.
Ens comenta que a les Bases publicades per a les oposicions s’especificava que les persones que aprovessin les probes quedarien en una Borsa de Treball per suplir les vacants. Això no ha estat d’aquesta manera, tot i que així se’ls hi havia dit, i s’han escollit altres persones que ho bé no van aprovar l’examen o bé ni tant sols si van presentar.
Les queixes presentades pels interessats no han estat escoltades per ningú.
De moment s’han fet una “octavilla” que adjuntem i no es descarta que hi hagi més actuacions en contra d’aquesta situació.
Un altre confident, ens comenta que hi ha policies que han presentat una demanda contra l’Ajuntament i que el malestar va més enllà d’aquesta situació.

17 comentarios:

Anónimo dijo...

Quin cul mes maco.

Anónimo dijo...

Un averguenza que los polis se tengan que manifestar también, como los vecinos de A.Roig. A ver si este ayuntamiento cambia de una p… vez.

Anónimo dijo...

Que se espera de un "Cap de Policía" colocado a gusto de este equipo de gobierno, pues que baile al son de ellos, pues me imagino que lo primero que le dijeron, sería "Tu seras nuestros ojos y oídos, así mismo tu actos seran nuestras decisiones, no pensaras por ti mismo", y eso es lo que hace.

Anónimo dijo...

Como profesional que creemos que lo és, haga su trabajo como le han enseñado y no como le dicen.
Por cierto trate a sus agentes con el mismo respeto que ellos le tratan a usted.

Anónimo dijo...

Gracies companys de Torredembarra, per treure de Tarragona aquest pes.

Anónimo dijo...

Ànim companys que a Cubelles ja l'han conseguit.

Anónimo dijo...

Cuando veas la barba de tu vecino cortar, pon la tuya a remojar.

Anónimo dijo...

La verdad es que las personas que valen la pena no están en el lugar que le corresponde, por culpa de unos verdaderos ineptos, pero lo que si que está claro es que a cada cerdo le llega su san Martín.
Ánimo, a la mejor caporal que hay en Torredembarra eres la mejor con diferencia te queremos......

Anónimo dijo...

Antes de mirar la porqueria de los demas, que cada uno vigili su propio culo, no vaya a ser que se llene de mierda y sea demasiado tarde....

Anónimo dijo...

No hay nada como ser objetivo con los propios intereses y ver las cosas como son.... toma moreno!!!!!!

Anónimo dijo...

Al anonimo numero ocho (8), le pondria ha realizar la valoración individual de los opositores a las proximas plazas de caporal, tu si que sabes.....

Anónimo dijo...

Ojito con lo "perros falderos" que ya andan sueltos. Companys.

Anónimo dijo...

Aqui cuando uno no se sale con la suya, al anonimo.

Anónimo dijo...

Pués lo primero que tienes que hacer tú, es dar ejemplo.
Lo que pasa es que por mucho que creamos que esta sociedad ha avanzado todavía estamos en una dictadura, así que las represalias todavía existen por desgracía y siempre esta el típico, con un poco de poder, que las cosas en la cara le sientan mal, así que mejor que darle de beber su propía medicina.

Anónimo dijo...

En el mundo de los ciegos el tuerto es el rey y nunca ha interesado dos tuertos.
¿Verdad?

Anónimo dijo...

La verdad de todo es que los de arriba siempre tienen gente como los esquiroles que hay en esta Policía que terminan sacandole las castañas del fuego, pero lo que si que está claro que los buenos siempre estamos apoyados contra los dictadores que quieren imponer su juego....Terminaremos imponiendonos compañeros a por ellos...saludos de un buen compañero.

Anónimo dijo...

Com pot ser q un equip de govern faci trontollar així un poble, quan es suposa q som nosaltres qui els escollim. Pq s'utilitzen mecanismes per enfonsar als altres?s'haurien de fer servir per estar per sobre, per lluïr-se, per demostrar que se's més sense fer mal a ningú. Pero sembla que seguim el model de politica del nostre país, atacar, cops baixos.
Sr. Jimenez Alés pensi q pot haver un possibilitat, per petita q sigui, q no guanyi les eleccions. De q li haurà servit tot el mal q ha fet, utilitzant a les persones com titelles, enfonsant a personal (alguns amb més de 10 i 15 anys en la Policia Local).
Abans d'alcalde va ser persona de carrer, i algun dia ho tornarà a ser. Reflexioni una mica i recuperi la dignitat.
El meu pare sempre em deia: Recolliras el que sembraras.